שאלות נפוצות

המבצע פשוט וקל.
תוסיפו את כל הדגמים שתרצו להזמין לעגלת הקניות.
המבצע אוטומטי לחלוטין כך שלא תצטרכו קוד קופון:)

זמני האספקה הם בין 7 – 15 ימי עסקים (לא כולל שישי ושבת). 

לבירורים ושירות לקוחות לגבי המשלוח ניתן לשלוח אלינו הודעה למייל או ליצור איתנו קשר בוואצאפ. 

צוות שוזנה כאן בשבילך לכל בעיה, ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון ובוואצאפ 
דרך המספר – 055-300-1513.

פושי שוז דואגת לך:)

אם ברצונך להחליף את הנעל עקב מידה לא נכונה, ההחלפה תיהיה כרוכה בעלות משלוח והחזר. 

לא ניתן לבטל הזמנה לאחר 24 שעות מרגע שהמשלוח יצא.

ניתן לבצע הזמנה באתר , ללחוץ על ”הוסף לעגלה” ולעבור לתשלום.

חשוב שתציין את כתובת המדוייקת למשלוח ומספר פלאפון באופן תקין שהשליח ייצור איתך קשר .

לבירורי זמני המשלוח וההגעה, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל או למסנג’ר בין שעות הפעילות.

אין בעיה 🙂 מוזמן ליצור איתנו קשר ואנחנו נדאג להזמין לך את הנעל באופן אישי

הרכישה מאובטחת תחת תקן PCI.

ומתבצעת דרך מסוף סליקה ”ישראכרדט” וחשבונית ירוקה. 

יש לנו מגוון אפשרויות התשלום, כרטיס אשראי, פייפאל ביט ואפילו ניתן לשלם גם במטבעות דיגיטליים!

נתקלת בבעיה בזמן התשלום? 

שלח לנו מייל ונעזור לך. 

כל הדגמים מגיעים מייבוא מקביל מהונג קונג ,סין וסינגפור ומיוצרים באיכות מאוד גבוהה.

כמובן !
שלחו לנו הודעה לוואצאפ וצרפו תמונה של התעודת סטודנט או של החוגר.
לאחר מכן, נשלח לכם את ההנחה שמגיעה לכם:)

לכל שאלה אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים שלכם והצוות שלנו יחזור אליכם במהרה.